Fazla Kilolar Tüm Ülkelerde Sağlık Sorunu Olarak Kabul Ediliyor

Published on by Diyet

ABD kaynaklı Weight Watchers programını uygulayanlar, forma kavuşmak isteyen diğer insanlarla bir araya gelerek, rejime girmenin yarattığı sıkıntıları, sorunları, geçmişte fazla kilolarla başı dertte olan bir uzmanında desteğiyle birlikte aşmaya çalışıyor.Weight Watchers diyetini uygulamaya karar verirseniz. zayıflamak isteyen bir arkadaş veya bir yakınınıza bielikte kilo vermeyi önermelisiniz.

Önerilen mönü üç günlük. Ama, öğünlerde değişiklik yapılarak en çok 4 hafta süreyle olmak kaydıyla tekrar edilebiliyor. Diyette bir hafif bir de esas öğün var. Günlük ritminize göre ikisinin arasında seçiminizi yapın. Esas öğünü ister öğlen ister akşam yiyebilirsiniz. Kilo vermek için uygulamanız gereken menü ise şöyle; 

Weight watchers diyeti / Günde 1000 kalori

Birinci Gün
* Kahvaltı: 250 ml. Yağsız süt. 2 etimek. Çay veya kahve. 
* Hafif öğün: 4 dilim yağsız füme et (60 gr.). 2 dilim kavun. 1 çay kaşığı zeytinyağı ve 2 çay kaşığı rendelenmiş peynirle tatlandırılan haşlanmış kuşkonmaz. Yarım sandviç ekmeği. (30gr.) 
* Esas öğün: Ton balıklı makarna (40 gr. makarnayı haşlayın. 120 gr. ton balığı, 100 gr. haşlanmış bezelye, 1 kasık domates salçası, 2 çay kaşığı zeytinyağı ile hazırladığınız sosu makarnaya karıştırın.) Izgara sebze (patlıcan, biber, kabak). 1 küçük kase çilek. 
* Arada: 1 küçük kase yağsız yoğurt (125 ml)

Comment on this post