1 Haftada 3 Kilo Verdiren Diyet

Published on by Diyet

Kilo vermek ve fazla kilolardan kurtulmak için uygulanan birçok farklı diyet programı vardır. Bu diyet programları arasında hızlı kilo verdiren diyetler besin eksikliklerine neden olarak genel sağlığı tehlikeye sokabilir. Bu nedenle daha sağlıklı ve yavaş kilo verdiren diyetler tercih edilmelidir. Ayrıca hızlı kilo verdiren diyetlerde sonra verilen kilolar daha hızlı geri alınır. Ancak yavaş kilo verdiren diyetler daha kesin sonuçlar verir. Genellikle 1 haftada 2 ile 3 kilo kadar verilmesi sağlıklı kabul edilir. Diyet boyunca egzersiz ve spor yapılması hem verilen kiloları kalıcı hale getirir hem de vücudun sıkılaştırması yardımcı olur.

 

Gün 1: Muz dışındaki tüm meyveler tüketilebilir. Meyve dışında başka bir besin tüketilmemelidir.

Gün 2: Sadece sebze tüketilmelidir. Sebzeler haşlanmış ya da çiğ olarak tüketilebilir.

Gün 3: Gün boyu sadece sebze ve meyve tüketilmelidir.

Gün 4: Sabah 1 bardak yağsız süt ve 1 adet muz ile öğle ve akşam yemeğinde sebze çorbası içilmelidir.

Gün 5: Sebze ve meyvelere ek olarak haşlanmış kahverengi pirinç tüketilebilir.

Gün 6: Sadece haşlanmış pirinç ve sebze tüketilmelidir.

Gün 7: Sebze yemekleri, çorba ve salata tüketilebilir.

Comment on this post